Regulamin

REGULAMIN OBIEKTOW „Aleda Apartments”

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji oraz zasady pobytu w apartamentach Aleda Apartments w Szczecinie.
  2. Operatorem Aleda Apartments jest Aleda Apartments Sp. z o.o., 70-406 Szczecin , Edmunda Bałuki 3 / 21, NIP 8513269450, Regon 521054774.
  3. Dokonanie rezerwacji w Aleda Apartments oznacza z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
  4. Ceny są wyrażone w złotówkach PLN, są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny przedstawione w innych walutach mają charakter orientacyjny i są przeliczone po przybliżonym kursie.

Warunki rezerwacji

  1. Można tylko dokonać rezerwacji całego obiektu Aleda Apartments. Nie ma możliwości rezerwacji pomieszczeń.
  2. Rezerwacji Aleda Apartments można dokonywać poprzez Internet z wykorzystaniem komputera, tabletu lub telefonu i poprzez przeglądarkę internetową (Edge, Chrome, Safari, Firefox, Opera) w następujący sposób:
    a)poprzez system rezerwacji Hotres.pl dostępny na stronie internetowej https://aledaapartments.pl/rezerwacja , dostarczony przez operatora (Roman Korczyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą LEMONPIXEL.plRoman Korczyński znajdującym się przy ul. Młyńska 12A w Jeleniej Górze, NIP : 611-227-24-45, REGON: 021066480).
    b) poprzez zewnętrzny portal rezerwacyjny partnera https://booking.com.
  3. W trakcie dokonywania rezerwacji należy podać następujące dane: datę przyjazdu i wyjazdu, dane osobowe i kontaktowe, ilość osób, które będą przebywać w apartamencie.
  4. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłacenie 100% kwoty za pobyt.
  5. Płatność jest dokonywana szybkim przelewem lub poprzez kartę płatniczą za pośrednictwem operatora Tpay.com (Krajowy Integrator Płatności S.A., Plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, KRS 0000412357, numer NIP 7773061579, REGON 300878437).
  6. Wynajem apartamentu tylko dla osób pełnoletnich.
  7. Po dokonaniu rezerwacji na podany w formularzu adres poczty elektronicznej zostanie wysłane potwierdzenie, w którym znajdują się niezbędne informacje o dokonanej rezerwacji.

Zmiany rezerwacji, rezygnacje z pobytu, reklamacje

  1. Operator zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian rezerwacji dokonanej przez Gościa, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy z powodów zaistniałych po stronie Gościa, nie przysługuje zwrot zapłaconej ceny.
  3. Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od nas, nie uprawnia go do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
  4. Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.)
  5. W wyjątkowych sytuacjach (siły wyższej, przez co rozumie się kataklizmy, zajęcie przez jakikolwiek organ władzy państwowej, strajki, wojny, zamieszki jak i pozbawienie przez dostawcę prądu, gazu energii grzewczej lub wody) operator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy.
  6. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej poprzez adres poczty elektronicznej kontakt@aledaapartments.pl
  7. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

RODO, polityka ochrony danych osobowych, Cookies.

Informacje dotyczące RODO, polityki ochrony danych osobowych, oraz Polityki Cookies są zawarte na stronie https://aledaapartments.pl/rodo. Dane klientów będą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.

Regulamin pobytu w Aleda Apartments

  1. Niniejszy Regulamin został przygotowany w celu zapewnienia wszystkim Gościom Aleda Apartmetns w pełni komfortowych warunków pobytu.
  2. Wszyscy Goście korzystający z Aleda Apartments zobowiązani są do przestrzegania Regulaminu.
  3. Nieprzestrzeganie postanowień Regulaminu upoważnia właścicieli Aleda Apartments do wypowiedzenia najmu (przed końcem rezerwacji).
  4. Goście Aleda Apartments zobowiązani są do każdorazowego zamykania drzwi i okien w momencie jego opuszczania.
  5. Aleda Apartaments nie ponosi materialnej odpowiedzialności za wszelkie rzeczy oraz przedmioty wartościowe pozostawione w Apartamencie. Rzeczy odnalezione po wymeldowaniu będą przechowywane TYLKO przez 14 dni. Nie ma możliwości ich wysyłki.6. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie możliwość zmiany apartamentu na inny o tym samym standardzie.
  6. Nie odpowiadamy za awarie i ich skutki niezależne od nas.
  7. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące stanu technicznego obiektu należy niezwłocznie zgłaszać.
  8. Aleda Apartments nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki.
  9. Apartamenty Aleda są wynajmowane na min. dwie doby. Doba trwa od godziny 14:00 w dniu wynajmu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
  10. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do 7:00 dnia następnego. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu okolicznym mieszkańcom.
  11. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.
  12. W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu, tak jak w przypadku uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu, firma ma prawo dochodzić od Gościa pokrycia strat.
  13. Maksymalna liczba gości śpiąca w obiekcie to 4 osoby.
  14. W obiekcie jest bezwzględny ZAKAZ ORGANIZACJI IMPREZ OKOLICZNOSCIOWYCH, WIECZORÓW KAWALERSKICH I PANIEŃSKICH.
  15. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
  16. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach w obiekcie grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia apartamentu. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. W obiekcie nakazuję się przestrzegania przepisów przeciwpożarowych.