Regulamin
REGULAMIN OBIEKTOW „Aleda Apartments”
Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji oraz zasady pobytu w apartamentach Aleda Apartments w Szczecinie.
- Operatorem Aleda Apartments jest Aleda Apartments Sp. z o.o., 70-406 Szczecin , Edmunda Bałuki 3 / 21, NIP 8513269450, Regon 521054774.
- Dokonanie rezerwacji w Aleda Apartments oznacza z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Ceny są wyrażone w złotówkach PLN, są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny przedstawione w innych walutach mają charakter orientacyjny i są przeliczone po przybliżonym kursie.
Warunki rezerwacji
- Można tylko dokonać rezerwacji całego obiektu Aleda Apartments. Nie ma możliwości rezerwacji pomieszczeń.
- Rezerwacji Aleda Apartments można dokonywać poprzez Internet z wykorzystaniem komputera, tabletu lub telefonu i poprzez przeglądarkę internetową (Edge, Chrome, Safari, Firefox, Opera) w następujący sposób:
a)poprzez system rezerwacji Hotres.pl dostępny na stronie internetowej https://aledaapartments.pl/rezerwacja , dostarczony przez operatora (Roman Korczyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą LEMONPIXEL.plRoman Korczyński znajdującym się przy ul. Młyńska 12A w Jeleniej Górze, NIP : 611-227-24-45, REGON: 021066480).
b) poprzez zewnętrzny portal rezerwacyjny partnera https://booking.com.
- W trakcie dokonywania rezerwacji należy podać następujące dane: datę przyjazdu i wyjazdu, dane osobowe i kontaktowe, ilość osób, które będą przebywać w apartamencie.
- Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłacenie 100% kwoty za pobyt.
- Płatność jest dokonywana szybkim przelewem lub poprzez kartę płatniczą za pośrednictwem operatora Tpay.com (Krajowy Integrator Płatności S.A., Plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, KRS 0000412357, numer NIP 7773061579, REGON 300878437).
- Wynajem apartamentu tylko dla osób pełnoletnich.
- Po dokonaniu rezerwacji na podany w formularzu adres poczty elektronicznej zostanie wysłane potwierdzenie, w którym znajdują się niezbędne informacje o dokonanej rezerwacji.
Zmiany rezerwacji, rezygnacje z pobytu, reklamacje
- Operator zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian rezerwacji dokonanej przez Gościa, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
- W przypadku odstąpienia od umowy z powodów zaistniałych po stronie Gościa, nie przysługuje zwrot zapłaconej ceny.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od nas, nie uprawnia go do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
- Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.)
- W wyjątkowych sytuacjach (siły wyższej, przez co rozumie się kataklizmy, zajęcie przez jakikolwiek organ władzy państwowej, strajki, wojny, zamieszki jak i pozbawienie przez dostawcę prądu, gazu energii grzewczej lub wody) operator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy.
- Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej poprzez adres poczty elektronicznej kontakt@aledaapartments.pl
- Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
RODO, polityka ochrony danych osobowych, Cookies.
Informacje dotyczące RODO, polityki ochrony danych osobowych, oraz Polityki Cookies są zawarte na stronie https://aledaapartments.pl/rodo. Dane klientów będą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.
Regulamin pobytu w Aleda Apartments
- Niniejszy Regulamin został przygotowany w celu zapewnienia wszystkim Gościom Aleda Apartmetns w pełni komfortowych warunków pobytu.
- Wszyscy Goście korzystający z Aleda Apartments zobowiązani są do przestrzegania Regulaminu.
- Nieprzestrzeganie postanowień Regulaminu upoważnia właścicieli Aleda Apartments do wypowiedzenia najmu (przed końcem rezerwacji).
- Goście Aleda Apartments zobowiązani są do każdorazowego zamykania drzwi i okien w momencie jego opuszczania.
- Aleda Apartaments nie ponosi materialnej odpowiedzialności za wszelkie rzeczy oraz przedmioty wartościowe pozostawione w Apartamencie. Rzeczy odnalezione po wymeldowaniu będą przechowywane TYLKO przez 14 dni. Nie ma możliwości ich wysyłki.6. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie możliwość zmiany apartamentu na inny o tym samym standardzie.
- Nie odpowiadamy za awarie i ich skutki niezależne od nas.
- Wszelkie zastrzeżenia dotyczące stanu technicznego obiektu należy niezwłocznie zgłaszać.
- Aleda Apartments nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki.
- Apartamenty Aleda są wynajmowane na min. dwie doby. Doba trwa od godziny 14:00 w dniu wynajmu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do 7:00 dnia następnego. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu okolicznym mieszkańcom.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.
- W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu, tak jak w przypadku uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu, firma ma prawo dochodzić od Gościa pokrycia strat.
- Maksymalna liczba gości śpiąca w obiekcie to 4 osoby.
- W obiekcie jest bezwzględny ZAKAZ ORGANIZACJI IMPREZ OKOLICZNOSCIOWYCH, WIECZORÓW KAWALERSKICH I PANIEŃSKICH.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach w obiekcie grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia apartamentu. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. W obiekcie nakazuję się przestrzegania przepisów przeciwpożarowych.